לפניים טיפים ועצות להגדלת המכירות בעסק.
- ניוזלטר עבור לקוחות קיימים – על מנת להגדיל את המכירות בעסק שלכם, לצד המרדף אחרי הלקוחות החדשים , תוכלו תמיד להשתמש בלקוחות הקיימים ולהגדיל אותם. למכור להם מוצרים נוספים ולחזק את הקשר עם הלקוח. שליחת ניוזלטר עם מידע שימושי, יחזק את הדיעה החיובית של הלקוח לגביכם, יחזק את תחושת האוטוריטה שאתם ויאפשר לכם להציע ללקוחות מוצרים נוספים רלוונטים. ניוזלטר חכם יאפשר לכם לקטלג לקוחות לפי סוגים ולפי מחזור החיים שלהם בארגון, לתזכר אותם בתום שנה או שנתיים, לעדכן כי מוצרים חדשים שמתאימים למוצר שרכשו בעבר קיימים במלאי ואתם ממליצים לרכוש אותם.
- המלצות באתר – אין חכם כבעל נסיון , אם יש לכם אתר אינטרנט ויש לכם לקוחות קיימים, טוב תעשו אם תאספו מבין ההמלצות שקיבלתם ותעלו אותם לאתר, גולשים רבים אוהבים להסתמך על דיעות והמלצות של אחרים טרום הרכישה או הקנייה של המוצר, אם תוכלו לקבל המלצות מבעלי סמכות בתחום השירות או המוצר שאתם מוכרים מה טוב.
- מבצעים – אל תוותרו על מבצעים, גם מבצעים "פקטיביים" כמו העלאת מחיר המוצר ואפשרות הנחה של 15% הנחה תהיה טובה. הלקוח אוהב להרגיש שהוא זוכה, שאם לא יקנה היום ייתכן ומחר יפסיד. מבצעים עם תאריך תפוגה יכולים מאוד לסייע. העלו באנר עם מבצעים לאתרכם, השתמשו בחגים ומועדים מיוחדים כטריגר למבצע, נסו להתאים את תוכן המבצע לאירוע עצמו, כך למשל מבצע בחנוכה, יכול להדליק את הלקוחות, מבצע בפורים יכול להיות במחיר מצחיק, מבצע ביום העצמאות יכול לתת ללקוח שלכם את החופש לבחור
- מערכת לניהול לקוחות ולידים – בימנו מקורום הפרסום כדי להשיג לקוחות חדשים גדלים מיום ליום, בעלי עסקים מפרסמים בעיתונות, באתרי אינטרנט, בפייסבוק, בלינקדין בגוגל, באמצעות דיוור ועוד. כלל הלידים שמתקבלים צריכים להיות מנוהלים באמצעות מערכת CRM חכמה שתאפשר ניהול לידים בצורה נכונה ומדוייקת. כך שתדעו תמיד באיזה שלב נמצא כל ליד,